FAQ

Hvornår lægger i program?
Programmet opdateres senest hver lørdag til ugen efter.

Udløbne kuponer?
Hovedparten af kuponer scannes i dag og kan de ikke scannes får biografen ingen afregning for billetten. Hvis du er i tvivl om dine kuponer kan bruges er du velkommen til at kontakte os.

Lyden er for høj?
Vi er pålagt fra filmselskaberne, at holde et bestemt lydnveau

Undertekster på danske film?
Alle danske film vises altid med undertekster.

Ikke modtaget gavekort købt på hjemmesiden?
Kan gensendes eller printes igen ved at indtaste gavekortets kode på Gavebudets hjemmeside.

Hvornår og hvorfor betaler jeg 10 kr. i reserveringsgebyr?
Når du køber billetter på hjemmesiden eller reservere over telefon, pålægges 10,- i gebyr.
Dette er for at dække de omkostninger der er i forbindelse med drift og vedligeholdelse af bookingsystemet.

Samlet betaling af bestilling?
1 bestilling = 1 betaling, dette er indført for, at gøre betjeningen hurtigere og nedsætte ventetiden på billetter.

Hvornår skal jeg hente mine billetter?
Bestilte billetter skal generelt afhentes 20 min. før.

Subreader i biografen?
Vi har Subreader i alle sale. (OBS. Virker ikke på 3D-film og enkelte specialforestillinger)

Din reservation/bekræftelse på reservation?
En reservation kan altid findes ved, at logge på systemet på vores hjemmeside under menupunktet "din bestilling"

Klassearrangementer / firmaforestillinger / fødselsdage?
Alt kan næsten lade sig gøre, så send os en mail til teknik@MovieHousehjorring.dk